8 Ekim 2012 Pazartesi

Koz

Bana bir koz ver
Düşünmeyi bırakıp buz kesmem için elime bir koz ver
Sebepsizce sevmeden önce
Gözlerimin açılmasına izin ver

Geldiğin gibi git şimdi
Daha fazla yaklaşmadan
Tehlikeli sulara bulaşmadan
Bacalar tutuşmadan git hemen şimdi

Vakit kaybedersen çok geç olabilir
O zaman belki de kimse durduramaz bu süreci kim bilir
Ama bana bir koz ver ki
Sebepsiz sevmeler her an başlayabilir

Sanma ki bu ilk
Benim içime işleyen ne sensin ne de bendeki değişiklik
Sadece alışkanlık benimki
Şimdi sen de kat götür beni rüzgarına adını da koy: "sensizlik"

Vardığında haber verme bana
Bana bahşedebileceğin tek hediye
Seni benden uzaklaştırmak olacak netice
Bana öyle bir koz ver ki görmesin seni gözüm hiçbir yerde

Ben istemedim gelmeni
Kendi ayakların getirdi
Önüme kadar uzanan yolun yanlış şeridindesin
Elime bir koz ver ki gönderebileyim seni geri

Hiç var olmamış gibi yok ol şimdi
Gözümü açtığımda gitmiş ol
Ne sen sor bir şey ne de ben göstereyim içimdekileri
Sen bana bir koz ver yeter ki aklımdan silip sökeyim getirdiğin esintiyi



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder