1 Eylül 2012 Cumartesi

Hadi Bana Eyvallah

Bu dünya bana bir beden büyük geldi
Hayal dünyalara saklanmaya gidiyorum
Sahip olduklarımı beğenmedim
Alternatif bir hayata kaçıyorum

Çok geç olmadan ayrılmalıyım
Kapı kapanmadan ulaşmalıyım
Çok düşündüm bu işe kalkışmadan
Ben buradan sıvışmalıyım

İçinde bulunduğum beden bana ait değil
Bu düşünceler benim değil
Beynimle işbirliği içinde değilim artık
Şimdi kalıp dayanacak zaman değil

Değişmekten korkmuyorum
Aksine bunu istiyorum
Sıkıldım artık aynı yüzlere bakmaktan
Aynı sahteliklere aynı yalanları uydurmaktan

Rol yapmak ağır geliyor artık bana
Kimliğimi deşifre etmenin zamanı
Lakin bu dünyada yapamam bu açılımı
Sindiremedim, uyamadım ben bu kalıba

Düzenden çıkıyorum
Bilindik yoldan sapıyorum
Hadi bana eyvallah
Ben artık uçuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder